Jump to content

Er det gjestebrygge i Valevåg, Sveio kommune?

Åsabu

Recommended Posts

Hei

Det er ikkje gjestebrygga i Valevåg, men dette skal gå fint.

Du skriv ikkje kva båt du har, men her er nokre alternativ.

Med ditt turmål blir det vesentleg kortare om du legg båten på austsida av vågen.

Dvs. same sida som den gamle ferjekaien.

Vanlegvis ligg det ikkje båtar ved ferjekaien, men dette er ein reservekai for ferjer, og dei kjem utan varsel...

Rett innforbi ferjekaien er det ei lita stø, som er brukbar for skjærgardsjeepar opp til 15-20 fot. Grunt.

På andre sida av vågen ligg katamaranen min. Der kan du ligga med båtar opp til 50 fot, men då må du jolla over vågen.

Du kan òg legga båten på bøyen min, som er den største bøyen i enden av båtlaget.

Campingplassen har òg mange ledige plassar. Den er på austsida av vågen, og lengre inne.

Om dei tek betalt veit eg ikkje, men eigaren er ein hyggeleg mann.

Kontakt meg på IM, om du treng skyss over vågen eller til der stien startar, så skal eg sjå kva eg kan gjera.

God tur.

Ask

Hei Ask! Takk for god info. :smiley: 

Vet ikke hvilken dag det blir i neste uke vi tar turen. Vi seiler rolig sørover og har endel planlagte stopp underveis.

Bla. Våge, Kulleseidkanalen, Lykling, Espevær osv. Ser på flyfoto på gulesider kart at det ligger en katemaran på vestside av vågen. Regner med at det er plassen du ligger? Som du nevner er det endel brygger lengre inne i vågen på østsiden. Er det noen av de som tilhører campingen?

De ligger som nevnt veldig gunstig til i forhold til fottur til Trollvassnibba. Tenkte jeg kunne ta en telefon til campingen og høre om man kan ligge der. Betaler gjerne noen kroner for den muligheten.Hvis ikke det skulle gå er jeg veldig takknemlig for ditt tilbud om å ligge på din kai på vestsiden. Har ikke jolle med oss, men vi har gode bein til å gå med rundt vågen  :smiley: Kontakter deg på IM i god tid da før ankomst.

PS.båten min er 25 fot.

Mvh Åsabu

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...