Kepasa Startet 4.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2016 Heisann. Har kjøpt meg en båt som jeg ikke vet så alt for mye om pga eiers bortgang. Det ble informert at det er av type Nordkapp og er 25 fot årsmodel 1986. men som er gjort en del med de siste åran. Det jeg trenger hjelp til er om det stemmer og om det finnes noe på net som har noe mer info om den båt typen etc. Her er Linken Til den båten jeg snakker om: http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=76988852&fks=76988852 Håper noen her kan hjelpe meg. Mvh Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 Jeg tror ikke det er en Nordkapp. Aldri sett eller hørt om en Nordkapp fra 86 som ser sånn ut.. Har ingen forslag til hva det kan være dessverre.. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.