Edh1 Startet 4.Juli.2016 Del på Facebook Startet 4.Juli.2016 I bruksanvisningen til baugpropellen står det at jeg må bruke QL baugpropellolje. Må jeg det? Hvilke olje kan jeg eventuelt bruke? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.Juli.2016 Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Har brukt SAE 90 samme som i gearhus påhengsmotor Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 4.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2016 Har en tube EP SAE 90 fra biltema stående. Kan jeg "toppe" tanken med denne? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Har brukt det på min i 11 år. Det stod en lapp med denne spekken på tanken og har brukt det siden. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 5.Juli.2016 Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Om du må etterfylle har du lekkasje!! Sitér dette innlegget Link to post
Edh1 Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2016 Jepp, har hatt en lekkasje i en slangeklemme. Nå er det bare 1/4 igjen i beholderen. Planen blir da å fylle opp med EP SAE 90 fra tuben jeg hadde stående. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.