Sinvano Startet 4.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2016 Hei Noen som kan hjelpe meg å gjenkjenne denne motoren? Står ikke noe på den annet enn Yanmar Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 4.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2016 Ser ut som 1GM Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 4.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2016 Er det noen måte jeg kan klare å finne ut hva slags motor det er? Trenger en ny starter så er vel litt greit å vite type. Syns den kanskje kan være litt lik på YS serien også. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 Det er er Yanmar SB 8/12, er vel samme starter til begge. Skal være en metallplate på siden av motoren i nærheten av der du fyller på olje Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 6.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2016 Ja, flott. Fikk et bilde av gamle eier av platen da han hadde den liggende så stemmer det scamn :) Fikk også tak i en start motor til denne. Noen som har kjennskap til SB12G motoren? Fant ikke så mye om denne på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 6.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2016 Har en YSB12, tror den er ganske lik som SB. SB har stående sylinder, noe som er en fordel. Rimelig solide motorer spør du meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.