Jump to content

Trenger tips til fin havn med overnatting - ytre oslofjord

magnuje

Recommended Posts

Noen familiemedlemmer skal møte oss midveis på seilturen i sommer og jeg er derfor ute etter en havn med hotell/hytter i umiddelbar nærhet av havnen. Skal ligge der i 3-4 dager så kjekt om det er idyllisk samt litt aktiviteter å finne på der.

Området jeg tenker meg er Ikke mye lenger sør enn smøgen og ikke mye lenger sør enn kragerø.

Noen som har noen forslag? Det jeg vet om er tanumstrand ute ved hotellet og strømstad foran spahotellet.

Hei

Både Smögen og Kragerø er vel å strekke geografien Oslofjorden litt langt, men Scandic Havna Hotell på Tjøme ligger jo ytterst i Oslofjorden og har alle de fasiliteter du nevner.

Hotellet ligger jo særdeles ydillisk til mellom knausene helt nede i havna. Her er det utleiehytter/leiligheter, god restaurant med uteservering på brygga, svømmehall, fin strand, krabbefiske og lekeplass for barna, minigolf, lunt og godt for sør-vesten, utmerkede turområder og fin gjestehavn.

Hei

Både Smögen og Kragerø er vel å strekke geografien Oslofjorden litt langt, men Scandic Havna Hotell på Tjøme ligger jo ytterst i Oslofjorden og har alle de fasiliteter du nevner.

Hotellet ligger jo særdeles ydillisk til mellom knausene helt nede i havna. Her er det utleiehytter/leiligheter, god restaurant med uteservering på brygga, svømmehall, fin strand, krabbefiske og lekeplass for barna, minigolf, lunt og godt for sør-vesten, utmerkede turområder og fin gjestehavn.

Hvor dypt er det / kommer man gjennom helt nord ved Bukkholmene Tjøme nordfra? Ser det er noen skvalpeskjær der og ikke merket led!

Sushi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...