Jeanette Fremsta Startet 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2016 Har kjøpt en brukt daycruiser(tror jeg ?)Den er 18/19 fot.Men jeg får ikke forsikring på den da fabrikat er ukjent.Det står ingenting noe sted inn båten som gir meg svar på hva det er.Ligner på Selco, men stemmer ikke med vinduene i front og på siden/hjørnet.Håper det er noen kyndige båtmennesker som kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
svebe Svart 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 Ser ut som en Selco.. Sitér dette innlegget Link to post
Jeanette Fremsta Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 Ja, det er det nærmeste via kommer noe som ligner også ? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 (redigert) Oi, den lignet voldsomt på en 15 foter jeg hadde på begynnelsen av 80-tallet. Det er først og fremst vinduene som etter mitt minne er identiske. Samme med hekken og den paddeflate bunnen. De 3 fotene forskjell ser ut til å være et lengre dekk på din. Det var min første "store" båt med en 45 hk Mercury rekke-firer. Vanskelig å se på bildet, men har båten din noen form for sprutavvisere på sidene? Det hadde min. Det skal sies at vi aldri fant opphavet til båten vår den gangen, men mistankene gikk mot With. Redigert 5.Juli.2016 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
ivar Svart 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 skroglinjer og vindu i overbygg får meg til å tenke på Ancas...? (forøvrig første firma som lagde plasbåt i norge) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
janagon40 Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Definitivt IKKE en Selco. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 ivar skrev On 5.7.2016 at 23.27: skroglinjer og vindu i overbygg får meg til å tenke på Ancas...? (forøvrig første firma som lagde plasbåt i norge) Jeg ber om å få være uenig. Norges første plastbåt ble bygget av Nordisk Formstoff på Lillestrøm med Herbert Waarum i spissen. Deretter gikk turen til Ancas på Tromøy. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 riktig det du sier. Ancas første som produserte kommersiellt (med hjelp av H.Waarum) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Team LunSj Svart 24.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2020 Jeg er nå stolt eier av denne ukjente båten, morro å se at det er andre før meg som har lurt på det samme ? Er det noen som kan si noe om denne båten? Merke? Modell? Produksjonsår? Sitér dette innlegget Link to post
Tomylure Svart 31.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2023 Tror det er en ancas. Har En med lik skrog som den. Helt flatbunnet Sitér dette innlegget Link to post
Tomylure Svart 31.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2023 .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.