jarle arildsen Startet 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2016 Ser at det er en del motorkyndige mennesker innpå her. Har en mercury 75 3 syl totakter 2000 mod. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg og forklare funksjonen den ene slangen som kommer fra blokken og går i retur inn på bensinpumpen har. Den blåser tydelig luft fra blokken. Denne slangen har vært av over lengre tid, motor har funket greit men laget en del fiselyder. Når jeg tar denne på virker det som turtallet på tomgang øker, men den blir veldig vanskelig og starte når denne er på.. Trenger motoren en justering..? Noen gode tips.. Sitér dette innlegget Link to post
bergan01 Svart 5.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 Det er iallefall en slange som går fra blokk til pumpe for å skape vakuum slik at membranpumpa suger bensin, men om det var denne slangen antar jeg at motoren ikke ville gått noe særlig i det hele tatt. Tipper noen mer mercurykyndige kan svare deg :) Sitér dette innlegget Link to post
jarle arildsen Svart 5.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2016 Virker som du tenker på riktig slange. Men merkelig at motor har gått så lenge uten at denne har vært koblet på som du skriver. virker som denne hjelper bensinpumpen for å skaffe dobbelt vakuum på lavt turtall. Vi får se om noen andre har erfaring eller noen gode tips angående dette.. Men takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.