Jump to content

Edit History

Steini

Steini

Javell, då var ein her på Gran Canaria igjen. 

Egentlig skulle eg vert avgårde allerede. Men eg burde vel skjønt at ikkje alt skulle gå etter planen denne gang heller....... 

Alt var planlagt og klart, værmeldinger studert og berre velstand. Sku på vannet på torsdag, og starta seilasen mot Lisbon, portugal. Der hadde dei plass til meg, og alt var bra. 

Men det første som skjer når eg lander på Las Palmas, var at eg får mail at det var noko som hadde dukket opp, og båten var ikkje klar for sjøsetting. Så etter nokre minutt med mykje flotte og oppfinnesome ord i hode, så står eg der og venter på bagasjen... Denne kom ikkje..... 

Jaja, ei ulykka kjem sjelden aleina....

Fekk ein venn til å henta meg på flyplassen, og kjørte meg til båthavna. 

Og slik var det i maskinrommet: 

IMG_20221005_174511.jpg.dc9a33dc5c0a5c14b98d0cccafd6e508.jpg

Her var verken aksling koblet til gear, og ingen akseltettning på plass.....

Seint på kvelden blei da, oh eg sku ner i lugaren, skifte på køya og sova litt. Men neida.... Her stod luka open, og køya var god og våt....... Får legga meg i styrehuset då.  Etter ei natt med søvn i styrehuset, så var morgonen kommen. Stod opp, prøvde og tenka litt positivt oppi da heila, men jaggu f... Streika kaffi maskinen........

Forsettelse følger.......

IMG_20221007_082027.jpg.e7a9aecfedef16be0c6362da20a7b0e0.jpg 

Steini

Steini

Javell, då var ein her på Gran Canaria igjen. 

Egentlig skulle eg vert avgårde allerede. Men eg burde vel skjønt at ikkje alt skulle gå etter planen denne gang heller....... 

Alt var planlagt og klart, værmeldinger studert og berre velstand. Sku på vannet på torsdag, og starta seilasen mot Lisbon, portugal. Der hadde dei plass til meg, og alt var bra. 

Men det første som skjer når eg lander på Las Palmas, var at eg får mail at det var noko som hadde dukket opp, og båten var ikkje klar for sjøsetting. Så etter nokre minutt med mykje flotte og oppfinnesome ord i hode, så står eg der og venter på bagasjen... Denne kom ikkje..... 

Jaja, ei ulykka kjem sjelden aleina....

Fekk ein venn til å henta meg på flyplassen, og kjørte meg til båthavna. 

Og slik var det i maskinrommet: 

IMG_20221005_174511.jpg.dc9a33dc5c0a5c14b98d0cccafd6e508.jpg

Her var verken aksling koblet til gear, og ingen akseltettning på plass.....

Seint på kvelden blei da, ig eg sku ner i lugaren, skifte på køya og sova litt. Men neida.... Her stod luka open, og køya var god og våt....... Får legga meg i styrehuset då.  Etter ei natt med søvn i styrehuset, så var morgonen kommen. Stod opp, prøvde og tenka litt positivt oppi da heila, men jaggu f... Streika kaffi maskinen........

Forsettelse følger.......

IMG_20221007_082027.jpg.e7a9aecfedef16be0c6362da20a7b0e0.jpg 

• Create New...