mabene Svart 7.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Strømpene er vaska i vaskemaskin med vanish white ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Mange som vasker bil og båt jevnlig med Zalo - som fjerner alt fett fra lakken. Ikke beste løsning. Men det ser jo rent ut etterpå. Skyldig! Bruker ofte Zalo til bilvask, også til båtvask, men poenget er å være tilstrekkelig gjerrig på antall dråper. Et par dråper i en bøtte holder, og etter min erfaring tar man da ikke vekk alt av voks hverken på båten eller bilen. Hva er det andre produkter inneholder siden de tar vekk møkka like effektivt () som Zalo uten å ta vekk noe av voksen? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
mabene Svart 8.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Nå har jeg prøvd jif skrurekrem, Zalo, terasse rens, ingen ting funker ? så nå går jeg over på brmeseveske ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 8.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Jeg har hørt at det går ann å kjøpe nye fendere... :) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 8.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2016 Autosol funker alltid Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Mr_TH Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 (redigert) https://www.maritim.no/kmi-wipe-shine-botte-120pk#.V4NVVZAzeK0 Får den også i sprayflaske Denne tar det meste! Maling, lim, bunnstoff, eksos etc. Bruker den til det meste! Kjøpte en gummibåt som hadde heng påmdavitere og var full av sot, ble nesten som ny etter å ha vasket hele båten med disse! Redigert 11.Juli.2016 av Mistralen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Når dere går lei av alt som ikke virker prøver du en wipe-and-shine våtserviett. Fåes på Maritim. Og når du har prøvd den, lurer du på hva som egentlig skjedde. For det går jo ikke an. Så prøver en slik klut til. Lurer oå om overmakten er nærme. Om det du så virkelig kan være sant. Når du er ferdig med å lure har du skinnende reine fendre uten å gnikke og slite. Så har du også en fast boks ombord, og alltid skinnende fendre. Nei - jeg selger ikke produktet, men det er det nærmeste overnaturlige virkninger jeg har sett. Helt fantastisk, superraskt, tror-ikke-før-du-får-se-det effekt, og selv da lurer du på hva som skjedde. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Nå har jeg prøvd jif skrurekrem, Zalo, terasse rens, ingen ting funker så nå går jeg over på brmeseveske Ja, du vil bli forbløffet over resultatet! En stor fordel med bremsevæske er at den ikke riper slik som Jif, stålull mm gjør. Den bare løser opp dritten, så du kan vaske vekk med vann etterpå. Og fenderne beholder sin blanke overflate I stedet for å være nedmattet og mottakelige for ny dritt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
BårdK Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Når dere går lei av alt som ikke virker prøver du en wipe-and-shine våtserviett. Fåes på Maritim. Og når du har prøvd den, lurer du på hva som egentlig skjedde. For det går jo ikke an. Så prøver en slik klut til. Lurer oå om overmakten er nærme. Om det du så virkelig kan være sant. Når du er ferdig med å lure har du skinnende reine fendre uten å gnikke og slite. Så har du også en fast boks ombord, og alltid skinnende fendre. Nei - jeg selger ikke produktet, men det er det nærmeste overnaturlige virkninger jeg har sett. Helt fantastisk, superraskt, tror-ikke-før-du-får-se-det effekt, og selv da lurer du på hva som skjedde. Kunne ha vært markedsfører du, nordan family 27! Sendte kona til Fredrikstad for å kjøpe en bøtte. Nå er jeg klar for et under etter å vært nesten fornøyd med mange timers gnukking med 12 magiske svamper på rib'en (og sealer for gummibåt etterpå). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.