Jump to content

hvordan går jeg disse fenderene hvite ?

mabene

Recommended Posts

Mange som vasker bil og båt jevnlig med Zalo - som fjerner alt fett fra lakken. Ikke beste løsning. Men det ser jo rent ut etterpå.

Skyldig! Bruker ofte Zalo til bilvask, også til båtvask, men poenget er å være tilstrekkelig gjerrig på antall dråper. Et par dråper i en bøtte holder, og etter min erfaring tar man da ikke vekk alt av voks hverken på båten eller bilen. Hva er det andre produkter inneholder siden de tar vekk møkka like effektivt () som Zalo uten å ta vekk noe av voksen?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Når dere går lei av alt som ikke virker prøver du en wipe-and-shine våtserviett. Fåes på Maritim. Og når du har prøvd den, lurer du på hva som egentlig skjedde. For det går jo ikke an. Så prøver en slik klut til. Lurer oå om overmakten er nærme. Om det du så virkelig kan være sant. Når du er ferdig med å lure har du skinnende reine fendre uten å gnikke og slite. Så har du også en fast boks ombord, og alltid skinnende fendre.

Nei - jeg selger ikke produktet, men det er det nærmeste overnaturlige virkninger jeg har sett. Helt fantastisk, superraskt, tror-ikke-før-du-får-se-det effekt, og selv da lurer du på hva som skjedde.

Nå har jeg prøvd jif skrurekrem, Zalo, terasse rens, ingen ting funker så nå går jeg over på brmeseveske

Ja, du vil bli forbløffet over resultatet! En stor fordel med bremsevæske er at den ikke riper slik som Jif, stålull mm gjør. Den bare løser opp dritten, så du kan vaske vekk med vann etterpå. Og fenderne beholder sin blanke overflate I stedet for å være nedmattet og mottakelige for ny dritt...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Når dere går lei av alt som ikke virker prøver du en wipe-and-shine våtserviett. Fåes på Maritim. Og når du har prøvd den, lurer du på hva som egentlig skjedde. For det går jo ikke an. Så prøver en slik klut til. Lurer oå om overmakten er nærme. Om det du så virkelig kan være sant. Når du er ferdig med å lure har du skinnende reine fendre uten å gnikke og slite. Så har du også en fast boks ombord, og alltid skinnende fendre.

Nei - jeg selger ikke produktet, men det er det nærmeste overnaturlige virkninger jeg har sett. Helt fantastisk, superraskt, tror-ikke-før-du-får-se-det effekt, og selv da lurer du på hva som skjedde.

Kunne ha vært markedsfører du, nordan family 27! Sendte kona til Fredrikstad for å kjøpe en bøtte. Nå er jeg klar for et under etter å vært nesten fornøyd med mange timers gnukking med 12 magiske svamper på rib'en (og sealer for gummibåt etterpå).

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...