Diddn Startet 6.Juli.2016 Del på Facebook Startet 6.Juli.2016 Som tittelen sier så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i ny bestikkskuff til min Draco 23? Skuffen er 43cm lang 34cm bred og 6cm høy. Takker så my på forhånd for svar.? Mvh Didrik Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 6.Juli.2016 Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 (redigert) Kanskje en digresjon men om bord er bestikk noe man gjör for å finne båtens posisjon. Skaffetöy kan du spise med.☺ Redigert 6.Juli.2016 av Bidevind (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 6.Juli.2016 Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Hva med å prøve på IKEA..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Diddn Svart 6.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2016 Sant det Bidevind, men kom ikke på i farten hva det kalles til sjøs. Har sett litt på IKEAs nettsider men klarer ikke å finne en skuff som har de samme målene sol den gamle og heller ikke noe som er i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 7.Juli.2016 Del på Facebook Svart 7.Juli.2016 burde være enkelt å bare lage en ny skuff i tre Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 7.Juli.2016 Del på Facebook Svart 7.Juli.2016 Sjansen for og få tak i orginal Draco skuff er lik 0. Støtter forslaget om lage ny i tre. Fronten har du jo. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 7.Juli.2016 Del på Facebook Svart 7.Juli.2016 Du kan jo også få Minde snekkeri til å lage til deg, front har du jo så er jo bare skroget du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
bcb Svart 11.Juli.2016 Del på Facebook Svart 11.Juli.2016 Hei! Har maken skuff i min Draco 2500 TC. Selve skuffen er merket med Sigdal.Prøv hos dem. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Juli.2016 Del på Facebook Svart 11.Juli.2016 Jeg laget denne for en tid siden, og siden du allerede har skuffefronten er det ikke rare jobben. Hos Minde Snekkeri er det snakk om minutter. Innmaten behøver jo ikke være i teak, som jeg har gjort. Om du tar mål, så sager Minde Snekkeri(eller andre) til alle delene, og du limer dem sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 12.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2016 (redigert) Takker så mye for svar alle sammen. Jeg tror jeg skal høre med Sigdal først. Så forresten flott ut den skuffen Zitt. Mvh Didrik ? Redigert 12.Juli.2016 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.