Hansosbi Startet 7.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2016 Nå har det seg slik at starteren har tatt kvelden, i starten av sesongen.. Jeg håper noen kyndige har greie på hvilke starter dette er (vedlagte bilder). Prøvde å rengjøre den slik at man kunne hentet no nformasjon, men desverre står det bare Bosch, med masse tall og bokstaver under. Sitér dette innlegget Link to post
Hansosbi Svart 7.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Til informasjon så har starteren sittet på en Sollux 24 AC 1978. Navn på motor skal jeg finne når jeg skal til havna senere i dag. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 7.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Normalt så er alle tallene og bokstavene under det som trengs for å identifisere den. Sitér dette innlegget Link to post
Hansosbi Svart 7.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Ser det er en Farymann diesel A30M Sitér dette innlegget Link to post
Hansosbi Svart 7.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Hadde det vært så enkelt Terjefjern. Starteren er så gammel at tallene er mer eller mindre umulig å tyde. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 7.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Den ser ganske vanlig ut. Jeg ville tatt den med til et firma som selger/reparerer slikt og spurt om råd. Jeg har god erfaring med Sven Aas Elektro-diesel AS på Kjeller. Det finnes mange tilsvarende firmaer rundt i landet. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Hansosbi Svart 7.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2016 Da er ny starter bestilt hos REINHARDT Kristiansand. Det var veldig stas:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.