Jump to content

EM-Kampen på strekningen Resö-Hunnebostrand

BingoBonzo

Recommended Posts

Samme krisen her. Får bare inn svt i båten, finalen går på tv4. Ligger i Grundsund, trekker noe sørover i morgen. Ønsker tips om hvor vi kan se matchen på noen av stedene utenfor Orust og Tjørn. "Worst case" får vi trekke ned til Marstrand eller opp igjen til Lysekil.

Frese, du bruker jo ikke mere enn maks 20min opp til Malmön fra Grundsund.

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Frese: Si i fra hvis du kommer oppover, gutta mine husker fortsatt makrellfiske og morro sist gang vi møttes på Resö :smiley:

Og så kan jo vi ta en øl ila kampen!

Lagt oss til i Skärhamn. Er jo et ganske bussy sted, bør være gode odds for å få se matchen. Mulighet for buss til Gøteborg er også et pre (kidsa maser om Liseberg). Men halve gjestehavna er uten strøm?. Vi blir hengende noen dager her nede, tenker oss bl.a en tur til Kärringön. Hyggelig å treffes hvis dere også tenker dere ytterligere sørover

Jeg regner med at det er i den nye delen av havnen de ikke har rukket å få ferdig vann og strøm? Men bøyene er vel borte og linene har de vel fått på plass? Slik så det ut da vi lå der tidligere i år.

bilde

bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Lagt oss til i Skärhamn. Er jo et ganske bussy sted, bør være gode odds for å få se matchen. Mulighet for buss til Gøteborg er også et pre (kidsa maser om Liseberg). Men halve gjestehavna er uten strøm. Vi blir hengende noen dager her nede, tenker oss bl.a en tur til Kärringön. Hyggelig å treffes hvis dere også tenker dere ytterligere sørover

Ja, vi tenker oss nedover, mulig at vi stikker innom Fiskebäckskil i morgen for å se på tabs, ellers er det Götastan + kanal, Käringön og nedover etterhvert. Vi holder kontakten :-)

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Jeg regner med at det er i den nye delen av havnen de ikke har rukket å få ferdig vann og strøm? Men bøyene er vel borte og linene har de vel fått på plass? Slik så det ut da vi lå der tidligere i år.

bilde

I den gamle delen er det liner ut fra bryggene markert med grønt på kartet nedenfor, og slik blir det også i den nye delen markert med blått. Bøyene der vil bli fjernet. På utsiden av den nye bryggen blir det longsides plasser.

bilde

Det er riktig Lars. Bøyene er fjernet. Liner og vann er på plass, kabler er trukket til stolpene men uttak er ikke på plass. Men vi overlever nok er døgn eller to uten 230v. Og det ble fotball på krogen??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...