Kaptein_Kaos Startet 10.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2016 Jeg går fra Arendal til Kristiansand i morgen, er det noen her inne som vet hvor det er best pris på diesel langs denne strekningen ? Mvh: Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2016 Det er nok den nye stasjonen i Barbu. 9.90 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kaptein_Kaos Svart 11.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 (redigert) Det er nok den nye stasjonen i Barbu. 9.90Er det mulig og fylle båt der? Ser ut for meg at det ligger litt inn på land..... Redigert 11.Juli.2016 av Kaptein_Kaos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Jada. Pumpene er montert på flytebrygger Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Billa Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Hvor eksakt ligger dette Barbu? Ser det er etsted i Arendal med navn Barbu rett før Pollen. Er det her? Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Hekkbølgen Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Hvor eksakt ligger dette Barbu? Ser det er etsted i Arendal med navn Barbu rett før Pollen. Er det her? Hvis du googlet Barbu marina kommer det opp at den ligger ved fiskemottaket rett ved Kiwi. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Takk, der sparer jeg vel noen kroner. Har Esso i Eydehavn og Havstad omtrent samme pris også? Fylte diesel på Hagefjorden til 10.65 for noen dager siden. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Jeg har ikke vært innom på havstad etter at de åpnet i barbu. Men allerede fornuft tilsier vel at de må følge med. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 (redigert) Festet knappenål https://goo.gl/maps/Mo75qf8w89T2 Prøver en link på Google maps. Her ligger den nye marinaen Redigert 11.Juli.2016 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kapitan Vertolet Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Noen som vet hvilken dieselkvalitet (EN590, MGO e.l) de har, samt hvilken leverandør/kjede som leverer? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 I Arendal ved Barbu er det en590. Og det er Esso som er leverandør Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kapitan Vertolet Svart 23.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Flott!! Da blir det nok en tur innom der til uka Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.