Robert Hvaal Startet 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2016 Jeg har et problemer med powertrim, den bruker mye strøm og noen ganger kutter den strømmen til motoren så den stopper, noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Hva slags symptomer forteller deg at den bruker mye strøm? Har du målt med tangamperemeter? Sitér dette innlegget Link to post
Robert Hvaal Svart 11.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Jeg har ikke målt men ser at voltmeteret i båten går fra 12,8 til 14,4, dårlig indikasjon kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 11.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 Dårlig kontakt et sted tenker jeg. Kablene mellom batteri og motor er en gjenganger. Sjekk kabelsko på starter, hovedstrømbryter og batteripolene. Sitér dette innlegget Link to post
Robert Hvaal Svart 11.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2016 ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.