mr.loffern Startet 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2016 Heisan, jeg så en gang et oppvaskstativ satt på kanten mellom vask og salong hvor vannet renner tilbake ned i vask. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 Kjøpte et praktisk sammenleggbart som virker slik på Jernia :) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 https://bakerenogkokken.no/flere-produkter/rengjoring-og-oppvask/oppvaskstativ/joseph-joseph-arena-oppvaskstativ-grasvart/ Sitér dette innlegget Link to post
mr.loffern Svart 12.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 Takk for tips folkens! Det siste der var litt småsnadder. Tar en tur til jernia først jeg å ser om det finnes et rimeligere alternativ først Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 Vi bruker et rundt plast serveringsbrett med god kant på . Da kan man bruke det som serveringsbrett også, får lett plass under komfyr. Sitér dette innlegget Link to post
mr.loffern Svart 14.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Det fungerer greit det også :) Vi endte opp med et kjekt stativ med brett som også fungerer bra som serveringsbrett til 179 hos jernia. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.