Streiff Startet 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2016 Hej Tänker köpa ny stereo till min Bavaria 32 Sport, men då jag inte har möjlighet att kontrollera storleken (mål) på högtalarna som är monterade i targabågen behöver jag hjälp av någon med likadan båt! Är det 6,5" eller 8" som sitter i targabågen (även inne)?? Spontant känns det som 8" utifrån mina bilder... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Jeg tror dette er de som passer. http://www.dls.se/en/home/prod.html?produkt=en_745 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Streiff Svart 13.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Hej och tack. Det är alltså 6,5" som sitter där =16,5cm 8" blir ju 20cm i diameter ca så det är nog för stort mot vad som sitter där ja. Då beställer jag, så får jag se om det passar! ;) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Jeg kjøpte DLS til BMB 32 Sport for noen år siden. Men jeg finner ikke ordren av en eller annen grunn. Men er rimelig sikker på at det var de. mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.