Barbro Startet 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2016 Har nettopp kjøpt en iSens gassalarm (norskprodusert). Etter å ha slått den på begynner den å pipe uregelmessig, utenom at det er noe gasslekasje i båten. Piper til og med i frisk luft. Noen som har noe erfaring med denne gassalarmen? Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Vurderer å kjøpe en slik selv, så jeg er spent på hva slags respons du får her. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
mwigg3 Svart 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Min far har en gassalarm i ett ventilert rom under byssa på seilbåten. Den piper noen ganger, han har fått forklart at gassalarmen er veldig følsom. Et minste spor av gass så piper den. Når du skrur av\på ventilen så kommer det litt gass akkurat nok til at den går av. Det at den går av i fri luft er litt rart. Sitér dette innlegget Link to post
birkulf Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Jeg vurderer også en sånn gassalarm, ser de har den på Maritim nå. Liker at den går på batteri så jeg slipper og dra opp ledninger, men den må jo virke tilfredsstillende. Flere som har erfaring med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Frode Stiansen Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Jeg kjøpte en slik nå rett før påske til bruk på påsketuren. Likte den pga størrelsen og at den gikk på batteri. Den hylte og peip til alle døgnets tider uten videre grunn. Det ble litt mye ulv ulv for meg å leverte den inn igjen. Kjøpte meg en annen varsler. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Har også en sånn (kjøpt 2016). Som andre har erfart her, peip den også ukontrollert uten at det var gasslekkasje. Klagde, fikk så ny. Den nye piper ikke i det hele tatt, så tørr ikke stole på den. Kjøpe en som er koblet til båtens 12v, den fungerer bra. Testet. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 19.April.2017 Link til dette innlegget Svart 19.April.2017 Samme erfaring. Den piper til og med i frisk luft. Ikke verdt pengene.. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy1977 Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Jeg kjøpte i fjor, og min fungerer som den skal. Ikke vært noe ulv ulv her. Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 16.April.2018 Link til dette innlegget Svart 16.April.2018 Er det flere som har erfaringer med denne nå? Har produktet blitt bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Jo.Nor Svart 22.April.2018 Link til dette innlegget Svart 22.April.2018 Samme som resten, ubrukelig. Piper i frisk luft.. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 Samme erfaring med min modell (ulv ulv). Den fikk ikke være med på tur i helgen. På en annen tråd kom jeg over en kommentar om at det var noe tøys med de første som ble laget og at det skal være bedre (bra?) nå. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.