Jump to content

iSens gassalarm roper "ulv, ulv"

Barbro

Recommended Posts

Min far har en gassalarm i ett ventilert rom under byssa på seilbåten. Den piper noen ganger, han har fått forklart at gassalarmen er veldig følsom. Et minste spor av gass så piper den. Når du skrur av\på ventilen så kommer det litt gass akkurat nok til at den går av. Det at den går av i fri luft er litt rart.

• 9 måneder senere...

Jeg kjøpte en slik nå rett før påske til bruk på påsketuren. Likte den pga størrelsen og at den gikk på batteri. Den hylte og peip  til alle døgnets tider uten videre grunn.  Det ble litt mye ulv ulv for meg å leverte den inn igjen. Kjøpte meg en annen varsler. 

Har også en sånn (kjøpt 2016). Som andre har erfart her, peip den også ukontrollert uten at det var gasslekkasje. Klagde, fikk så ny. Den nye piper ikke i det hele tatt, så tørr ikke stole på den. Kjøpe en som er koblet til båtens 12v, den fungerer bra. Testet. 

• 11 måneder senere...

Samme erfaring med min modell (ulv ulv). Den fikk ikke være med på tur i helgen. På en annen tråd kom jeg over en kommentar om at det var noe tøys med de første som ble laget og at det skal være bedre (bra?) nå.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...