Juverun Startet 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2016 Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en With Vital 1500 Dromedille med 50HK Yamaha. Motoren er født i 85, men båten? forrige eier viste ikke hell Et annet spørsmål! Har også kjøpt meg en el. motor (Jula, greenworks) som jeg skal bruke til å dra oter med, for 50hk er for mye på tomgang. Hvor fester jeg denne, noen forslag? for der hvor 50 hester'n sitter er det dessverre ikke plass og hele bakenden på båten er det flyteelementer i så ikke mulig å sette på ekstra feste bak :( Noen Petter-smarter her? Hilsen en desperat fisker :) Haster, drar på søndag! like denne båten på linken, har dessverre ikke bilder akkurat nå.http://www.baadgalleri.dk/galleri/6657-with_vital_1500_dromedille___solgt Sitér dette innlegget Link to post
Juverun Svart 14.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Ingen som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Okei om du har samme båt som over herog ikke er keen på å bore i skroget så mekker du deg en brakett og fester i håndtakene du har på sidene av motor de vil tåle en el motor :) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 mener modellen kom på markedet rundt 85, så ikke utenkelig at båt og motor har vært brukt sammen siden nytt. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.