Mouche Startet 15.Juli.2016 Del på Facebook Startet 15.Juli.2016 Men; "Vi frykter at dødstallene blir like høye som tidligere år, men håper at flest mulig bruker vest, sier fungerende sjøfartsdirektør Bjørn Pedersen." Så påbud, kontroll og bøter vil ikke ha noen positiv effekt på statistikken? Interessant! https://www.nrk.no/nordland/119-anmeldt-for-manglende-bruk-av-redningsvest-sa-langt-i-ar-1.13041575 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
index Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Det tar seg mye bedre ut å bli funnet død med vest enn uten, tydeligvis... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fluehue Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Med vest på blir man iallefall funnet, det er jo noe:) Sitér dette innlegget Link to post
Taremakken Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Nå er det vel noen som drukner hvert år som ikke har vært i båt, men som alikevel blir tatt med i samme statistikken? Selv om linken din går på båtulykker, bruker mange drukningstall som argument for vestpåbud. Sitér dette innlegget Link to post
arosnes Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 De var vel pent nødt til å oppgradere lovverket til Påbudt å ha på fra Påbudt å ha med, etter at 90-åringen fra Evenes valsa rundt med kystvakta i 2014. Gud hvor jeg digger den kaillen, han minner meg om min egen bestefar... Se intervjuet, http://www.nordlys.no/web-tv/arne-90-er-arets-nordlending/v/1-79-7058125 Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Har nesten ikke brukt vest i år, da jeg nesten ikke har kjørt utaskjærs og har kjørt lite med jet (bruker nesten alltid vest i X-17). Enda ikke fått bot. Blir spennende å se når det skjer. Jeg er sitter klar med 500-lappen. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
000 Svart 15.Juli.2016 Del på Facebook Svart 15.Juli.2016 Det er forenklet forelegg for manglende vest så hva trådstarter mener vites ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.