Frissy Svart 4.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 OK. Da får vi se når det skjer. Men da er der lufting av akkumulator som må til? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.August.2016 Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 Du må sørge for at akkumulatoren har et luftnivå, ellers er det ingen akkumulator. Jeg kjenner ikke din akkumulator, les bruksanvisningen. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 4.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2016 Ja. Vi får se imorgen. Satser på båttur hvis været holder. Takk for gode innspill Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Du må sørge for at akkumulatoren har et luftnivå, ellers er det ingen akkumulator. Jeg kjenner ikke din akkumulator, les bruksanvisningen. Det kom litt vann etter bytte av ventilen, så jeg gikk i gang med å lese bruksanvisningen..... og der stor det at min akkumulator hadde "luftblære" så etter litt videre kikking fant jeg ut at på toppen av tanken var den en ventil, type bilventil. Så frem med pumpa.... eneste utfordringen er at det er ikke plass til mye over ventilen, så jeg har nå prøvd å få inn luft til riktig angitt trykk i bruksansvisningen. Det var lavt, så jeg satser på at systemet holder tett. IgjenTusen takk for gode innspill og råd. PS har nå tatt med alle bruksanvisninger hjem og skal pløye igjennom de. Tenker det er en fornuftig kveldslektyre. Sitér dette innlegget Link to post
tobba Svart 2.November.2016 Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Hvor viktig er det at sikkerhetsventilen på en ql bereder peker oppover? I min båt er denne montert sånn at vippekranen peker nedover. Blir fort noen skvetter som kommer ut når vannet varmes opp. Ville dette blitt eliminert om den stod oppover som det vises i bruksanvisningen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.