Seileren.. Startet 15.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2016 Leter etter kran i nærheten av hvaler/fredrikstad/Sarpsborg. For å komme meg opp i toppen av masta. Noen som har tips, som er åpent på en lørdagsmorgen ? Tenker på en ubemannet som jeg kan bruke uten å avtale. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_TH Svart 15.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2016 Lei en lift! Sett mange i havna gjøre det for å ordne oppover i masta Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Er usikker på om kranmasta inne på Grimsøy marine er i drift fortsatt. Spør på FB gruppa til Sarpsborg seilforening. Men vet ikke om de slipper til "gjester" sånn uten videre da.. eller om det faktisk er Grimsøy Marine sin kran. Du kan ringe og spørre. Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 båtmansstol i storseilfallet fungerer også til en del formål... men det kan være plundrete om man bare er én person. Sitér dette innlegget Link to post
H80 Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Det du ser etter heter mastekran. Sitér dette innlegget Link to post
Seileren.. Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Første dagen på seiltur så hadde ikke tid til å leie en kran :) Men Grimsøen marina krana var i drift og heldigvis ok nå. Vet det er en nyere kran ett sted, vet bare ikke hvor. Uansett så har man denne til nød :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Vet at folk bruker den på egenhånd. Vet også at wiren er relativt ny da jeg pratet med han som fikk masta gjennom dekk når den røyk for noen år siden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.