Vegabond Startet 15.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2016 Hei! Mulig det finnes fra før, men finnes det en App hvor alt dette er i en og samme App? I så fall, hvilken en bruker dere? Mvh Robert Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Redningsselskapets app :) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 navionics har dette, samt en funksjon for å vise strømforhold som ikke ser ut til å inneholde relevante data for de områdene jeg har prøvd å få opp. Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Kystverket sinn app"kystvær". Viser/ heter da fra div. fyr. Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 AlfArie skrev On 16.7.2016 at 11.44: Kystverket sinn app"kystvær". Viser/ heter da fra div. fyr. Ser denne bare har vind, men praktisk når man planlegger neste etappe :) Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Av en eller annen grunn så har Strømtangen vært nede i flere måneder. Ellers kan jeg anbefale appen til Kystverket. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
AlfArie Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Kaffelars, trykk på det lille Yr ikonet på toppen av siden og havvarsel fra Yr kommer frem. Strøm, bølgehøyde, trykk og vanntemp, bl.a. Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Ser den :) Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 (redigert) Yr havvarsel. Windyty er jo ganske kul. Bruker ellers en liten app som heter WindPush som varsler meg når det er meldt fin seilvind og man kan planlegge en ettermiddagstripp på fjorden :-) Redigert 17.Juli.2016 av Arne Henriksen (see edit history) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.