Wilhelmsen Startet 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2016 http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=75350469Vurderer ta dette prosjektet. Vil gjerne ha for og mot meninger, ikke svart mal hele prosjektet :) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Det er et stort prosjekt, slik som det ser ut på bildene må det nok skiftes alt av elektriske kabler, motor, innredning mm. Mulig det går å gjenbruke tanker. Er vel nesten å sette seg ned og regne hvor mye det kommer på i deler og en brukt motor. Det ligger 9 andre like båter til salgs, kan jo sjekke disse for å ha en pekepinn. Egeninnsatsen blir stor i et slikt prosjekt, kanskje mulig å ha klart til neste sommer. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Du må ha lyst til å få mye jobb som koster mer enn det du får igjen. Et kurant eksemplar koster 100 tusen mer, og jeg regner med at mye må skiftes (inkl motor) siden den har vært under i saltvann. Det blir ingen billig båt tror jeg, dersom det er motivasjonen for prosjektet. Men lykke til ?? Kk Sitér dette innlegget Link to post
Wilhelmsen Svart 16.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 (redigert) Takk for svar, det er litt av poenget at jeg skal ha noe å pusle med frem til neste år, men blir kanskje i det meste laget her hmm Redigert 16.Juli.2016 av Wilhelmsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Det er for all del et overkommelig prosjekt. Men prisen er etter min mening for høy. Det er i grunnen bare glassfiberen, ruter, detaljer i rustfritt og noe tre som kan/bør brukes. Kanskje kan flere ting reddes, men det er i såfall bonus. Man må være nevenyttig og tenke økonomisk før slike prosjekt lønner seg. Det positive er at du får en båt som du kjenner inngående og har bygget den slik du ønsker... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
KongKing Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Takk for svar, det er litt av poenget at jeg skal ha noe å pusle med frem til neste år, men blir kanskje i det meste laget her hmm Da ville jeg funnet meg en båt som krever oppussing, men kanskje ikke total renovering. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.