-andreasbr- Startet 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2016 Hei! Jeg var ute på tur i dag og hadde kjørt 3/4 gass i 15 min, når jeg ga full gass begynte 703 kontrollboksen å hyle og jeg måtte kutte motoren. Nå vil den ikke starte. Om jeg bruker choke starter den, men turtallet dør og motoren stopper etter 4 sekunder. Noen forslag til hva som kan være galt? Motoren får bra med kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Det er vel kun tempalarmen og ved lite olje i autolubetanken som gir piping på denne. Ofte kan sensoren i oljetanken tulle hvis den er kjørt tom en gang. Har du kjent på selve motoren om den ikke blir for varm? Sitér dette innlegget Link to post
-andreasbr- Svart 16.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Takk for svar. Var 1/5 olje igjen på tanken, så det var nok grunnen til at den begynte å pipe. Har nå fulgt opp oljetanken og tørket tennpluggene, men den kveles etter 3-4 sekunder. Sviver helt fint frem til det, og ingen piping nå. Føler at det kan være noe med bensintilførselen. Sitér dette innlegget Link to post
engestol Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Rens av forgasser og resten av bensinsystemet ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2016 Sjekk bensinslanger og koblinger hele veien,det må være tett og ikke skarpe bøyer\knekker på slangene. Kan også være hull i membranen i bensinpumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.