Dinamo Svart 13.September.2018 Link til dette innlegget Svart 13.September.2018 Karlsenkystfiske skrev for 13 timer siden: Hvor kan man få kjøpt slike shims? eg vil sei at shims er noko som du lager. Lag til eit utvalg av trefliser i forskjellig tjukkelse, og legg under der det trengs so motoren stå heilt rett. So er det å ta nøyaktige mål på kor tjukke shims du treng dei forskjellige plasser, og laga desse shimsa av eit hardt treslag. Du får då eit shim på kvar plass, i motsetning til mange shims. Dermed so blir stabiliteten bedre. Men lag shimsa so vide som der er plass til, for å fordela vekta av motoren utover. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 16.September.2018 Link til dette innlegget Svart 16.September.2018 Karlsenkystfiske skrev On 13.9.2018 at 9.17: Hvor kan man få kjøpt slike shims? Kan lages av stålplate, glassfiber enkeltlaminat eller evt. eikelister høvlet til rett tykkelse. Jeg brukte 8 mm stål første gang og 3 mm glassfiber enkeltlaminat andre gang som mellomlegg da jeg rettet opp min Sabb motor. Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 22.September.2018 Link til dette innlegget Svart 22.September.2018 Sitat Dinamo skrev On 13.9.2018 at 22.50: eg vil sei at shims er noko som du lager. Lag til eit utvalg av trefliser i forskjellig tjukkelse, og legg under der det trengs so motoren stå heilt rett. So er det å ta nøyaktige mål på kor tjukke shims du treng dei forskjellige plasser, og laga desse shimsa av eit hardt treslag. Du får då eit shim på kvar plass, i motsetning til mange shims. Dermed so blir stabiliteten bedre. Men lag shimsa so vide som der er plass til, for å fordela vekta av motoren utover. Hvorfor trefliser? Dem vil jo bli komprimert over tid, og da vil vi jo ha det gående igjen? :) Vil det ikke være bedre å bruke et material med så lite bevegelse i som mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 22.September.2018 Link til dette innlegget Svart 22.September.2018 Karlsenkystfiske skrev 4 minutter siden: Hvorfor trefliser? Dem vil jo bli komprimert over tid, og da vil vi jo ha det gående igjen? :) Vil det ikke være bedre å bruke et material med så lite bevegelse i som mulig? eg tenker trefliser fordi det i første innlegg var snakk om å trutne, dermed rekna eg ut at det er snakk om ei trebåt. Videre antar eg at ei finmåling kan visa at eit shim skal ha ulik tjukkelse i kvar ende, noko som er vanskelig å få til med anna enn tre. Og so trur eg at eg nevnde hardtre (eik eller teak) desse gir seg lite under press. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.