Jump to content

Trebåt med 16 -22hk Sabb 2g og vridbar propell, hylse lekker

hytte15

Recommended Posts

Karlsenkystfiske skrev for 13 timer siden:

Hvor kan man få kjøpt slike shims?

eg vil sei at shims er noko som du lager. Lag til eit utvalg av trefliser i forskjellig tjukkelse, og legg under der det trengs so motoren stå heilt rett. So er det å ta nøyaktige mål på kor tjukke shims du treng dei forskjellige plasser, og laga desse shimsa av eit hardt treslag. Du får då eit shim på kvar plass, i motsetning til mange shims. Dermed so blir stabiliteten bedre. Men lag shimsa so vide som der er plass til, for å fordela vekta av motoren utover.

Sitat
Dinamo skrev On 13.9.2018 at 22.50:

eg vil sei at shims er noko som du lager. Lag til eit utvalg av trefliser i forskjellig tjukkelse, og legg under der det trengs so motoren stå heilt rett. So er det å ta nøyaktige mål på kor tjukke shims du treng dei forskjellige plasser, og laga desse shimsa av eit hardt treslag. Du får då eit shim på kvar plass, i motsetning til mange shims. Dermed so blir stabiliteten bedre. Men lag shimsa so vide som der er plass til, for å fordela vekta av motoren utover.

Hvorfor trefliser? Dem vil jo bli komprimert over tid, og da vil vi jo ha det gående igjen? :)

Vil det ikke være bedre å bruke et material med så lite bevegelse i som mulig?

Karlsenkystfiske skrev 4 minutter siden:

Hvorfor trefliser? Dem vil jo bli komprimert over tid, og da vil vi jo ha det gående igjen? :)

Vil det ikke være bedre å bruke et material med så lite bevegelse i som mulig?

eg tenker trefliser fordi det i første innlegg var snakk om å trutne, dermed rekna eg ut at det er snakk om ei trebåt. Videre antar eg at ei finmåling kan visa at eit shim skal ha ulik tjukkelse i kvar ende, noko som er vanskelig å få til med anna enn tre. Og so trur eg at eg nevnde hardtre (eik eller teak) desse gir seg lite under press.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...