catano Startet 16.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2016 Hjemme i Bergen er det et dynamo verksted like i nærheten av der jeg bor. Er på ferie og ligger i Lillesand nå, er det noen nærheten som kan fikse en dynamo fra Yanmar? Jeg har tilgang på bil å kan kjøre litt Snakket med Becker som mener det kan være feil med D+ diodebroen Hjelp trengst Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
LM 605 Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 (redigert) Sangvik Service i Kristiansand (Rigetjønn industriomr.) er jo spesialister på dynamo/starter etc., men det blir jo en kjøretur på 20-30 min.i fra Lillesand. Finnes vel også noe i Sørladsparken, som jo bare er et kvarters kjøring i fra Lillesand. Redigert 17.Juli.2016 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Kan anbefale Sangvik Service. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Hei. Så bra ringe sangvik i morgen, takker Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
petterb Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Bema i Grimstad er en av Norges største på dynamo og starter. De fikser den. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 (redigert) Takker De ligger enda nærmere ?? Mvh Catano Redigert 17.Juli.2016 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.