arvis89 Startet 16.Juli.2016 Del på Facebook Startet 16.Juli.2016 (redigert) Lukter for sterk bensin i båten- daycruiser ved kjøring,får vondt i hodet over lenger kjøring men ikke når den er av. Det ryker litt av motoren ved kjøring men ikke mer en normalt...Motor har hatt normal service og ser meget pen innvendig ut. Er det noe jeg kan gjøre med det? leste noe med at noe av bensinen eller olja ikke forbrenner helt og blir med ned i stempelet og ut ? bytte stempler/ringer? Takker for svar Redigert 16.Juli.2016 av arvis89 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 17.Juli.2016 Del på Facebook Svart 17.Juli.2016 Da skulle du vel ha like mye eksoslukt i båten. Sikker på at det ikke er en bensinlekkasje under dekslet? Nå forutsetter jeg utenbords... Sitér dette innlegget Link to post
arvis89 Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2016 Har ikke etter under dekselet enda, men det skal jeg gjøre .For det er jo bare når den er i gang det lukter,synes det er rart med så mye vind utpå vannet at det skal gå an egentlig... lukter ikke sjølukta om du ikke er godt over fribordet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.