lgletne Startet 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2016 Meg og fruen har begynt å tenke på å oppgradere til større og nyere båt. Med tre barn ser vi at det er praktisk med faste soveplasser slik at det fremdeles er en salong å sitte i når barna har lagt seg. Og med det nydelige sommerværet vi pleier å ha ønsker jeg meg en lukket båt. For å være ekstra kravstor vil jeg helst ha en båt som ikke er eldre enn 2000. Vi har sett på hui 900 men finnes det andre båter som kan møte mine store krav? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Sun 33 har 3 kabiner. Flem 340 også, mener jeg. Sitér dette innlegget Link to post
lgletne Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Noe I den duren ja. Ser etter båt med fast aksel og helst uten flybridge☺ Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Da faller Flem og Sun bort. Riviera er jo en flott båt med hardtopp og, men mangler en køye. Hvorfor ikke flybridge da? Viksund 34 fåes med hardtopp og aksling. Den har vel til nød 5 køyer også. Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Viksund 340 Var nylig en hardtop til salgs i Bergen. Vet ikke om den er solgt, eller fortsatt til salgs. Den har 5 faste sove plasser. Salong til å sitte i når barna har lagt seg. Ståhøyde i hele båten. Og ikke minst et stort flott bad med dusjkabinett Sitér dette innlegget Link to post
lgletne Svart 18.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Da faller Flem og Sun bort. Riviera er jo en flott båt med hardtopp og, men mangler en køye. Hvorfor ikke flybridge da? Viksund 34 fåes med hardtopp og aksling. Den har vel til nød 5 køyer også. Sitér dette innlegget Link to post
lgletne Svart 18.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Det største problemet er vel prisen, Maks 600k. Men en må kanskje ned på 90-tallet for å få prisen og møte kravene mine.. og flybridge er ikke noe jeg ser bruken I, men såklart, jeg Lar ikke Vær å kjøpe en båt fordi den har flybridge. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 18.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Siden du er åpen for ned til 2000-Mod så ville jeg også sett på båter ned mot 1995. 5 år fra eller til, 16 eller 20 år gammelt, er nok ikke det som skiller båtene, men vedlikehold og oppgraderinger. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.