KapteinKris Startet 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2016 (redigert) Skal trekke om putene ute bak i vår Scand 25 Classic. Hvem gjør dette i Vestfold? Redigert 17.Juli.2016 av KapteinKris (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 18.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Jeg brukte Nams Båtkalesjer på Vallø utenfor Tønsberg. Trakk om putene i min Biam. Synes det fungerte greit. Fornøyd med resultatet så langt. Er vel 4. sesongen på de nye trekkene nå. Sitér dette innlegget Link to post
KapteinKris Svart 18.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 Ok. Hvordan var de på pris? Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 18.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2016 (redigert) Jeg sjekket 2-3 steder. Husker ikke prisene jeg fikk, men husker Nams var da betraktelig billigere enn de andre. Jeg gikk for laveste pris, uten å vurdere andre sider ved tilbudene jeg fikk. Så jeg har ikke noe grunnlag for å si noe om kvaliteten på det Nams båtkalesjer leverer sammenlignet med andre leverandører, men så langt er jeg godt fornøyd med jobben. Putene ble trukket om i løpet av vinteren. Jeg leverte på høsten og hentet igjen på avtalt tid neste vår. Redigert 18.Juli.2016 av bergie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KapteinKris Svart 19.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Høres bra ut! Snakket med dem idag og 'det hele' hørtes veldig bra ut! Blir en tur bort til dem til høsten med putene :) Takk for tipset! :) Sitér dette innlegget Link to post
bergie Svart 19.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2016 Bare hyggelig Håper du blir fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.