Viksund Colombi Startet 17.Juli.2016 Del på Facebook Startet 17.Juli.2016 Mistet plutselig turtallet på motoren for kort tid siden.Når jeg gir full gass så får jeg turtallet opp til bare 1400 - 1500 o/min.Noen som kan komme med en forklaring på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bestefar Svart 17.Juli.2016 Del på Facebook Svart 17.Juli.2016 Sjekk dieselfilter. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Colombi Svart 18.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2016 Hei bestefar :-) Da har jeg fått sjekket filtret og det stemte som du sa.Nå er det skiftet og nå er turtallet oppe å går igjen.Takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Colombi Svart 25.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Vet du hvor man får kjøpt slike filtre? Ser at det er et grovfilter med sånn glassbunn i,regner med det er grovfiltret og et på motoren.Er disse filtrene like også? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Du må ha begge og de skiftes minst en gang pr sesong på en vanlig turbåt (ikke langtur). Sitér dette innlegget Link to post
Martin Blomberg Svart 25.Juli.2016 Del på Facebook Svart 25.Juli.2016 Du finner det meste som behøves til Perkins her http://www.parts4engines.com/perkins-fuel-filter-assembly/ Ca 4-6 dager før delene er hjemme hos deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.