Kjetil1 Startet 18.Juli.2016 Del på Facebook Startet 18.Juli.2016 Jeg planlegger vinterens prosjekter, og ett er å bytte turtellere på fly, og montere instrumenter for oljetrykk, motortemp og lading. Da må ny/mer kabling trekkes og jeg lurer derfor på hvor stor diameter som behøves for å betjene denne type instrumenter? Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
beauty of aqua Svart 18.Juli.2016 Del på Facebook Svart 18.Juli.2016 Er du heldig så ligger dette allerede klart. Det gjør det på mine vp 61 maskiner Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Kjetil1 Svart 18.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2016 Det ligger noe ukurant kabling som jeg ønsker å bytte mens jeg holder på... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
JRK Svart 18.Juli.2016 Del på Facebook Svart 18.Juli.2016 Hei, Med tanke på strømtrekk og spennigsfall til instrumentering trenger du lite kvadrat, typisk 0,5 mm2, men for å få det mekanisk holdbart ville jeg brukt 1,5 mm2 Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 18.Juli.2016 Del på Facebook Svart 18.Juli.2016 Da tipper jeg at du har det di trenger blant den ukurante kablingen. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Kjetil1 Svart 18.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2016 Problemet med ukurant kabling er at det ligger en tykk sort kabel med mange tynne umerkede sorte ledninger i. Det er kun noen få av disse som er i bruk. Så planen er å bytte alt til merkede ellwr fargede ledninger. Jeg har ingen original Volvo kabel opp på fly. Så dermed må det lages forgreninger på hver ledning fra hvert instrument som føres opp på fly. Og da er det greit med nye kabler som er lette å kjenne igjen i begge ender... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.