Jump to content

Edit History

alidal

alidal

MajorAndy skrev 46 minutter siden:

For at jeg kan forstå det: Du kan godt fjernstyre Simrad'en fra din iPad? Du kobler iPad'en til din router via wifi og så kan du starte GoFree-appen og fjernstyre Simraden?

Nu vil du så gå på nettet fra Simraden og opdatere diverse via nettet? 

Er det situationen?

Har ikke NSS7 evo indgygget wifi? Og har du et link til den Jensen router, du har koblet til? Hvordan er den koblet til? Vanligt ethernetkabel mellem plotter og router?

Ja det er korrekt!

Bonus skrev 33 minutter siden:

Selv har jeg Simrads egen GoFree enhet. Denne kan settes opp i to modi;

• som WiFi tilgangspungt for å knytte plotteren til Internet for nedlasting av ny systemprogramvare eller kjøp på GoFree shop
  • eller som eget WiFi nettverk for tilknytning av f.eks. iPad med GoFree app for speiling og styring av kartplotterskjermbildet.

Hvordan gjøres det? :blush:

Som bilde i mitt forrige innlegg viser påstår NSS at det ikke finnes noen Gofree selv om den er der..  

alidal

alidal

MajorAndy skrev 42 minutter siden:

For at jeg kan forstå det: Du kan godt fjernstyre Simrad'en fra din iPad? Du kobler iPad'en til din router via wifi og så kan du starte GoFree-appen og fjernstyre Simraden?

Nu vil du så gå på nettet fra Simraden og opdatere diverse via nettet? 

Er det situationen?

Har ikke NSS7 evo indgygget wifi? Og har du et link til den Jensen router, du har koblet til? Hvordan er den koblet til? Vanligt ethernetkabel mellem plotter og router?

Ja det er korrekt!

Bonus skrev 29 minutter siden:

Selv har jeg Simrads egen GoFree enhet. Denne kan settes opp i to modi;

• som WiFi tilgangspungt for å knytte plotteren til Internet for nedlasting av ny systemprogramvare eller kjøp på GoFree shop
  • eller som eget WiFi nettverk for tilknytning av f.eks. iPad med GoFree app for speiling og styring av kartplotterskjermbildet.

Hvordan gjøres det? :blush:

• Create New...