jensemann2 Startet 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2016 Når jeg kinner så går motoren fint rundt helt til den tenner, så hopper starteren ut av tannkransen og begynner å spinne fritt. Dette skjer kun når motoren tenner, og da ikke nok til at den starter. Hvis jeg prøver med dødmannsknappen inne så skjer ikke dette. Jeg må så vente til starteren har stoppet helt før jeg prøver igjen. Vanskelig å få start nå. Tok ut starteren i går, eneste jeg kan se er at børstene er litt slitt. Dette er typen med gear, 3 små tannhjul inni. Usikker på hvilken vei den blanke metallplaten skal stå, den som dekker over gearhjulene. Noen som har Vært borti dette problemet? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Kjøp ny starter, koster vel $55 eller noe. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 21.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Det dumme er at jeg trenger båten nå? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.