Enzo Startet 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2016 På kalesjen min har det rent slike striper med kalesleimpregnering på vinduene. Har prøvd med der meste men får de ikke bort. Tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Vaselinolje. Ikke bruk microfiberklut da det matter... Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Vaselinolje har jeg prøvd. Hjelper like lite som one step compound, skurejif. Black streak remover, eddik, sitron dessverre. Begynner å gå tom for ideer Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Jeg ba om råd til rengjøring av kalesjevinduer tidligere. Mine var full av alt:salt,sot drit, og sikkert impregnering og. tror det var Vanntro her på forumet som anbefalte Maguiar's plastX. Ble som nye. har holdt seg fine nå I 1mnd. Var litt jobb. fulgte bruksanvisningen. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 Sitrusrens fra 3M. Fås på sprayflaske. Deretter vindusrens og nal. Plast x har også jeg prøvd, men jeg fikk det ikke helt rent av en eller annen grunn. Vaselinolje er fint ved opplag. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
cosmic Svart 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2016 brukte plastX både innvendig og utvendig. var mye skitt innvendig også....viste det seg. Egentlig som å polere.jobbmessig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.