Davidsen Startet 21.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2016 Motoren gikk varm igår jeg sjekka impeller men den var like hel. jeg sjekka impellerhuset å så at det lakk ganske bra med vann når motoren gikk, vannet lakk ut av luftehullene til sjøvannspumpa. og den gikk veldig varm. når jeg ser nedi disse luftehullene ser jeg en kule som hører til ett lager så jeg må vell bytte lagerne i den. kan man gjøre dette selveller bør en fagmann se på dette? legger ved bilder av sjøvannspumpe Spm er hvem utfører service på dette eller kan ha lignende deler til en gammal sjøvannspumpe til en volvo penta motor? Sitér dette innlegget Link to post
Davidsen Svart 28.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Ingen som har erfaringer med gamle sjøvannspumper? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Ja jo du får komplette sett for rebuild. Men trolig er den du har ganske så sliten og eiret både her og der det har lite for seg. Ei ny eller reman antagelig kommer på ca 3 tusen alt i alt. Et slikt rebuild kit selges for ca halve så eg ville i alle fall ikkje vært i tvil å satset på ny. Ebay er din venn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.