kaik Startet 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2016 Vi tenkte å leie en seilbåt på 35-45 fot i kroatia i Split området og lurer på om noen her har gode erfaringer og kan anbefale noen av charterfirmane? Har googlet og ser at det er en jungel med utleiere så håper på tips her inne. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Ingen gode tips - men drømmer om det samme en gang i fremtiden. Legger derfor er spor i tråden for å følge Lykke til - del erfaring og bilder når dere er tilbake Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Jeg brukte disse: http://www.nautic-norway.no/leie-seilbat/seiling-i-varmen/ Havnet på Adriatic http://www.adriatic-challenge.com/ Alt fungerte helt fint med de Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
kaik Svart 22.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Takk for tips Lykkeliten. Nautic-norway virket ganske dyre men adriatic-challenge virket bra og hadde et par båter som passer bra til grei pris. Så at marinaen ligger et stykke fra Split. Gikk det greit å ta seg dit? Ble det overraskelser i prisen dere hadde fått på forhånd? Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Ingen overraskelser. Samme pris om jeg hadde bestilt direkte hos Adriatic. Vi leide fra Kornati og Tok taxi fra flyplass Zadar, ikke noe probelm :-) Vil du til Split kan du også leie fra Trogir (kjempe fin plass). Men vet ikke om Adriatic har noe der Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Krimart Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Sist gang jeg leide var det med Kiriacoulis gjennom den norske agenten Salty Seas. Det fungerte bra men det var i 2003, så mye er vel forandret siden da. Se ellers andre tråder her på forumet om seiling i Kroatia. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 25.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2016 Jeg har båt i charter sammen med et meget seriøst firma i Split. 15 min. fra flyplassen. Strålende fornøyd med måten de følger opp både båt og kunder. Skal sende deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
kaik Svart 25.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2016 Hei Puffen. Tusen takk men fant ikke noe IM fra deg? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 25.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2016 kommer Sitér dette innlegget Link to post
kaik Svart 25.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2016 Tusen takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.