nordan family 27 Startet 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2016 Har en Nicrovent solcelle ventilator som nå er 5-6 år tenker jeg. Surrer og går, men den har begynt å bråke en del. Er det noe å smøre opp eller bytte? Eller har jeg fått det antall år jeg kan forvente ut av den, så det bare er å erstatte den med en ny? Ettersom Nicrovent er Rolls Roycen blant solcelleventilatorene - og med pris deretter - hadde jeg håpet på litt lengre tjenestetid. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 (redigert) Det er Flak som er hovedimportør, og de har i hvert fall batteri til Nicrovent som reservedel. Kanskje de også har en motor? Motor + andre deler finnes tilgjengelig på markedet, så det kan skaffes. Mulig det er preget et nummer på selve motoren? Og søke på e-bay? Redigert 22.Juli.2016 av Wallas Service (see edit history) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
nordan family 27 Svart 22.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Ja der var det jo en hel del. Takk - gjør litt research ut i fra info på den jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 23.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Lite løse Nicro deler på ebay, men finner flere som har rebuild kitene til ca 40 usd. Det er greit frem til frakten på 50 usd. Får ringe Flak og høre om de har slikt, eller kan skaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 23.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Står det ikke et nummer på selve motoren? Kan bli svææært billig på e-bay Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
nordan family 27 Svart 23.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Har ikke demontert den jeg har - står midt i taket i den ene kabinen. Får gå løs på det - absolutt enig i at motoren du linket tilble riktig så billig :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.