VegJoh Startet 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2016 Hei. Første post på båtplassen :-) Jeg har kjøpt en Askeladden 705 voyager 1999 der det fulgte med ankervinsj. På nøkkelknipet var det en fjerkontroll til denne. Da jeg skulle teste den oppdaget jeg at det ikke var batteri i denne. Jeg har forsøkt å søke på internett for å finne ut hva slags batteri som skal sitte i den uten hell. Nå lurte jeg på om det var noen her inne som har en tilsvarende og kan svare meg på hva slags batteri som skal sitte i den. Jeg har vedlagt et bilde. På fjernkontrollen står det: "ANKARLIFT" Mvh Vegjoh Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
FredT Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Får du ikke hjelp med denne informasjonen, kan det kanskje lønne seg å åpne den og ta bilde av der batteriet skal sitte. Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
VegJoh Svart 30.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 Da har jeg forsket litt på egenhånd og ved hjelp av mål på batterikasse i kontrollen, har jeg kommet frem til at fjernkontrollen bruker batteri av typen 23A / 23AE / A23 / 8LR23 / VE22. (se vedlagt bilde), Batteriet er 12V og jeg har kjøpt det og testet det i fjernkontrollen og både fjernkontrollen og ankervinsjen fungerer som bare det :-) Mvh VegJoh Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.