Trophy Startet 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2016 Fikk meg ny Magma grill i juni. Den ble fort stygg både utvendig og innvendig. Bruker nå alubrett oppå grillrista og det er bra, men trenger en skikkelig vask... Trenger tips til vaskemidler osv Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Dykker Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Er ikke det som f. eks Webergrill hjemme? Fyre opp på sterkeste varme etter at grillingen er ferdig, brenner av fettet, så koste med børsten. Mulig jeg tar feil med Magma grill. Men med Weber hjemmegrill er det jo bare å brenne av restene. Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 22.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2016 Fikk meg ny Magma grill i juni. Den ble fort stygg både utvendig og innvendig. Bruker nå alubrett oppå grillrista og det er bra, men trenger en skikkelig vask... Trenger tips til vaskemidler osv Demonter alt i småbiter, ingen gummipakninger, så det går fint. Vask med zalo og vann for å fjerne fett (er det ille kan det ligge over natta). Deretter autosol chrome utvendig, evt en runde innvendig også. Blir rent og pent. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 23.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Er ikke det som f. eks Webergrill hjemme? Fyre opp på sterkeste varme etter at grillingen er ferdig, brenner av fettet, så koste med børsten. Mulig jeg tar feil med Magma grill. Men med Weber hjemmegrill er det jo bare å brenne av restene. Grillrista går fint på den måten ja, men litt mer forsiktig utvendig for å holde den blank og fin ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 23.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Demonter alt i småbiter, ingen gummipakninger, så det går fint. Vask med zalo og vann for å fjerne fett (er det ille kan det ligge over natta). Deretter autosol chrome utvendig, evt en runde innvendig også. Blir rent og pent. Autosol har eg, så da har eg litt å sysle med på Lille Kalvøy idag ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
TerjeFjern Svart 23.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Gjør ingenting med min unntatt å brenne det av. Like fin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.