Jump to content

Hvordan vaske Magma grill

Trophy

Recommended Posts

Fikk meg ny Magma grill i juni. Den ble fort stygg både utvendig og innvendig. Bruker nå alubrett oppå grillrista og det er bra, men trenger en skikkelig vask... Trenger tips til vaskemidler osv

Demonter alt i småbiter, ingen gummipakninger, så det går fint. Vask med zalo og vann for å fjerne fett (er det ille kan det ligge over natta). Deretter autosol chrome utvendig, evt en runde innvendig også. Blir rent og pent.

Er ikke det som f. eks Webergrill hjemme? Fyre opp på sterkeste varme etter at grillingen er ferdig, brenner av fettet, så koste med børsten.

Mulig jeg tar feil med Magma grill. Men med Weber hjemmegrill er det jo bare å brenne av restene.

Grillrista går fint på den måten ja, men litt mer forsiktig utvendig for å holde den blank og fin ?

Maxum 4100 scb, Chenette III

Demonter alt i småbiter, ingen gummipakninger, så det går fint. Vask med zalo og vann for å fjerne fett (er det ille kan det ligge over natta). Deretter autosol chrome utvendig, evt en runde innvendig også. Blir rent og pent.

Autosol har eg, så da har eg litt å sysle med på Lille Kalvøy idag ?

Maxum 4100 scb, Chenette III

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...