HaraldVi Startet 23.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2016 Har en Vitrifrigo 40l kjøleboks med Danfoss BD35F kompressor. Denne sluttet plutselig å kjøle, det er nå 15-18 grader i kjøleboksen. Kompressoren går hele tiden, men slår seg av dersom jeg skruer ned termostaten og på igjen om jeg skrur opp termostaten. Men siden den ikke kjølet, går kompressoren hele tiden og trekker ca 3,5A. Jeg sjekket feilkoden på kompressoren med en 12V LED, men denne viser ingen feil. Noen tips on hva som kan være feil, noe som kan gjøres eller noen som fikser slike? Harald Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Lekkasje på kjølemediumet? Sitér dette innlegget Link to post
HaraldVi Svart 23.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Hva gjør man da? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2016 Hei Det synest som om kjølegassen/kjølemediumet har lekkt ut. I så fall kan ein kjølemekanikar finna lekkasjepunktet, og fylla ny gass. Det kan vera rimelegare å kjøpa ny kjølemekanikk, og det er ikkje vanskeleg å skifta det sjølv. Lykke til. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Startup Svart 3.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2018 Fant du noen gang ut av dette? :) Jeg har samme problem nå... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.