Jump to content

Edit History

Goodspeed

Goodspeed

Jeg fikk ikke noen direkte anbefaling om dette. I tilbudet mitt var det kun nevnt at dersom den måtte slipes, så måtte man påregne ca 4 timer ekstra på prisen. Når jeg hadde gjennomgang med mekaniker før de startet på jobben og han spurte om jeg ønsket at de skulle ta andre ting underveis når toppen først var av, så ba jeg han bare gi beskjed om at dersom de såg flere/andre ting underveis som de mente burde fikses ifm byttet av pakningen, så ønsket jeg at de gav beskjed (hørte altså ikke noe mer om at de fant ting). Skal ha en oppsummeringsprat med mekanikeren senere, så kan jeg høre litt om vurderingen rundt dette og komme tilbake til det.

Goodspeed

Goodspeed

Jeg fikk ikke noen direkte anbefaling om dette. I tilbudet mitt var det kun nevnt at dersom den måtte slipes, så måtte man påregne ca 4 timer ekstra på prisen. Når jeg hadde gjennomgang med mekaniker før de startet på jobben og han spurte om jeg ønsket at de skulle ta andre ting underveis når toppen først var av, så ba jeg han bare gi beskjed om at dersom de såg flere/andre ting underveis som de mente burde fikses ifm byttet av pakningen, så ønsket jeg at de gav beskjed (hørte altså ikke noe mer om at de fant ting). Skal ha en 'oppsummeringsprat' med mekanikeren senere, så kan jeg høre litt om vurderingen rundt dette og komme tilbake til det.

Goodspeed

Goodspeed

Jeg fikk ikke noen direkte anbefaling om dette. I tilbudet mitt var det kun nevnt at dersom den måtte slipes, så måtte man påregne ca 4 timer ekstra på prisen. Når jeg hadde gjennomgang med mekaniker før de startet på jobben og han spurte om jeg ønsket at de skulle ta andre ting underveis når toppen først var av, så ba jeg han bare gi beskjed om at dersom de såg flere/andre ting underveis som de mente burde fikses ifm byttet av pakningen, så ønsket jeg at de gav beskjed. Skal ha en 'oppsummeringsprat' med mekanikeren senere, så kan jeg høre litt om vurderingen rundt dette og komme tilbake til det.

Goodspeed

Goodspeed

Jeg fikk ikke noen direkte anbefaling om dette. I tilbudet mitt var det kun nevnt at dersom den måtte slipes, så måtte man påregne ca 4 timer ekstra på prisen. Når jeg hadde gjennomgang med mekaniker før de startet på jobben og han spurte om jeg ønsket at de skulle ta andre ting underveis når toppen først var av, så ba jeg han bare gi beskjed om at dersom de såg flere/andre ting underveis som de mente burde fikses ifm byttet av pakningen, så ønsket jeg at de gav beskjed. Skal ha en 'oppsummeringsprat' med mekanikeren senere, så kan jeg høre litt om vurderingen rundt dette og komme tilbake til det.

Goodspeed

Goodspeed

Jeg fikk ikke noen direkte anbefaling om dette. I tilbudet mitt var det kun nevnt at dersom den måtte slipes, så måtte man påregne ca 4 timer ekstra på prisen. Når jeg hadde gjennomgang med mekaniker før de startet på jobben, så ba jeg han gi beskjed om at dersom de såg flere/andre ting underveis som de mente burde fikses ifm byttet av pakningen, så ønsket jeg at de gav beskjed. Skal ha en 'oppsummeringsprat' med mekanikeren senere, så kan jeg høre litt om vurderingen rundt dette og komme tilbake til det.

Goodspeed

Goodspeed

Jeg fikk ikke noen tilbakemelding på anbefaling av dette. I tilbudet mitt stod var det kun nevnt at dersom den måtte slipes, så måtte man påregne ca 4 timer ekstra på prisen. Når jeg hadde gjennomgang med mekaniker før de startet på jobben, så ba jeg han gi beskjed om at dersom de såg flere/andre ting underveis som de mente burde fikses ifm byttet av pakningen, så ønsket jeg at de gav beskjed. Skal ha en 'oppsummeringsprat' med mekanikeren senere, så kan jeg høre litt om vurderingen rundt dette og komme tilbake til det.

• Create New...