Grønnskollingen Startet 25.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2016 Jeg lurer først og fremst på seilegenskapene med de forskjellige kjølvariantene. Tar den høyde godt? Hvordan seiler båten sammenlignet med resten av segmentet? Internett forteller at dette er en av Dufours "billigbåter" og at det meste i båten er minimumsløsninger. Tar internett feil? Hva er det kuttet på? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Telia 4G mobilt bredbånd har fungert veldig bra de stedene vi har vært i Danmark. Her er hastigheten vi oppnår i Rødvig: Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 28.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Jeg liker også potet. Snekkerbod! Se, en gullfisk! Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 En bekjent av meg har en slik båt. Han har seilt litt klubbregatta i foreningen. Båten har kun en Genoa 2 og har med dette hevdet seg bra når vinden ikke er helt i bånn. Båten har kjøl som er 1,75m dyp. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.