R.O Startet 26.Juli.2016 Del på Facebook Startet 26.Juli.2016 Ønsker å leie en liten DC for 2 - 3 overnattinger med ungene(6 og 9 år). Aktuell periode er førstkommende helg (29.7 - 1.8). Båten må ligge i Oslo området og være i god stand. Type Yamarin 65/68, Ibiza 22-24 el. Ta kontakt på mail: ruof@statsbygg.no Er 42 år og svært båtvant...:) Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 26.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Hva er beste forum for båtleie, fortsatt finn.no...? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Vet ikke hvor stort det har blitt enda, men prøv nabobat.no Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 26.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Prøvde nabobåt, men utvalget var begrenset. Er spent på om det vil ta av. Potensialet er stort, samtidig er jeg usikker på hvor villig folk er til å "dele" på båten sin... Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 26.Juli.2016 Del på Facebook Svart 26.Juli.2016 Tror interessen for å leie er større en å leie ut. Hvis jeg hadde hatt en ny båt med garanti og full forsikring kunne jeg vurdert utleie. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.