Sleipner93 Startet 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2016 Hei. Hadde en litt røff tur over Korsfjorden idag og var i den anledningen nedi maskinrommet for visuell sjekk. Oppdaget da at dieselslangen inn til filteret har ligget å subbet i klemflensen til akslingen. Heldigvis var det ikke hull enda men det er ikke langt ifra. Jeg ønsker å få tak i en ny slange (har ikke demontert enda men regner med det er 10mm). Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt i nærheten av Vedholmen hvor vi ligger nå? Finnes det noe på Tysnes inærheten av Våge havn? Ser det er Biltema på Leirvik men dette blir kanskje litt langt igjenn. Har sykkel med så det trenger ikke være helt på kaikanten.. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Som nødhjelp kan du bruke vannslange, helst armert, men den bør skiftes snarest mulig. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Båtens Beste,ligger i Askvik. Ikke langt unna. Ligger ved sjøen. 15 min i snekkefart. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Har du vulketape ombord, er det en god nødløsning til du kommer til et sted der du kan kjøpe ny slange. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sleipner93 Svart 28.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Ringer båtens beste imorgen å hører om de har slange liggende :-) takk for tips ! Visst ikke blir det Biltema på Leirvik skulle uansett hatt noen fendertrekk der er ganske lei av fender knaking, spesielt når vi lå i Bergen mot lastebildekk på kaien... Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Hvis du er heldig så kan det jo hende at de p butikken har noe liggende, er jo en krambu av beste sort Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 28.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Nei hadde ikke noe på butikken . Vanligvis har jeg slikt ombord men har ikke fått alt ombord fra gamlebåten enda ... Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 (redigert) Kan du kappe og skjøte om du får nippel og to klemmer evt.? Redigert 28.Juli.2016 av cosmic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Nei hadde ikke noe på butikken . Vanligvis har jeg slikt ombord men har ikke fått alt ombord fra gamlebåten enda ... Hvis det er stengt både her og der i ferien så ta gjerne kontakt så er jeg ikke tung å be om å skaffe deg slange og få det ut til deg Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Vil tror ar Båtens Beste har slange. Hvis ikke prøv http://www.drange.no Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 30.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2016 Hva ble resultatet her? Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 31.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2016 Fikk tak i skjøtestykke på Leirvik så det ordna seg . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.