Fiskebeck Startet 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2016 Hei ! Vi ser etter vår første båt i størrelsen 29 -35 fot som skal brukes av en familie på fem (3 barn fra 1 år til 8 år) tenker å bruke ca 600-800'. Har tenkt til å se på en Bavaria Sport 29 med Kad 300, men er i tvil etter å ha lest noen innlegg om både båt og motor. Noen som har noen innspill på den båten og eventuelt andre bra kandidater i samme type båt ? Mvh Marius Fiskebeck Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 28.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2016 Kjenner ikke båten du ser på spesielt godt. Men den har ikke oppredde soveplasser til 5. Dere Bør se på nyere Scandinavian baltic Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Chilli Solbris Svart 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 Vil anbefale dere å se på Finn. Sorter ut søkekriterier i henhold til ønsker om soveplasser og størrelse. I den prisklassen er det mange meget gode båter. Med den familiesammensetningen dere har og at dere vil på ferie med båten vil jeg anbefale en lukket båt. Dere utvider sesongen mye og det er lunt og varmt ombord. Og inneklima ganske så tørt. Se på båtene, selv de dere ikke i utgangspunktet kunne tenke dere. Gå inn i toaletrom, stå i byssa. Sitt i førestolen og kjenn etter om det passer. Langt de fleste båter er jo av relativt god kvalitet. Så det er deres definerte behov og smak som avgjør. Før kjøp er det viktig med en grundig teknisk sjekk. Ta gjerne med motorteknisk kyndig hjelp. Men det viktigste er å se på mange forskjellige båter. Selv var jeg sikker på at jeg aldri skulle ha båt med flybrigde. I dag er jeg sikker på det motsatte! Skulle heller adri ha lukket båt. I dag bor jeg i en trawler. Lykke til! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.