Sverre--- Startet 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2016 Lurer på om noen har gode erfaringer med båtverksted/mekanikere/båtelektrikere i området rundt Drøbaksundet. Jeg er tilflytter til Sætre og har hittil gjort det meste på båtene mine selv, men ser at jeg fremover kommer til å få behov for litt assistanse til ting som elektrisk feilsøking, lufting av hydralisk styring m/autopilot, demontering og remontering av dyser på Yanmar 290 etc. Må jo ikke nødvendigvis være samme firma som gjør alt, men om noen kjenner til en tusenkunstner i området er jeg takknemlig for tips. Noen som har erfaring med f.feks Husvik Båtservice, Krogsrud Marineservice eller andre i området rundt Sætre/Drøbak/Nærsnes/omegn...? (Negativ omtale av eventuelle firma jeg bør ligge unna kan fortrinnsvis tas på PM). Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 (redigert) Arne på bilverkstedet på Sætre er også båtmann. Kanskje han kan ta et oppdrag i båten din? Det burde være (nesten) det samme om han skrur på en bil på verkstedet eller en båt i havna? Redigert 29.Juli.2016 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Popeye70 Svart 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 (redigert) Det er også en som driver med båtelektronikk på Sætre. Han driver eget firma og er grundig og god i følge de jeg har snakket med. Husker ikke navnet i farta, men kan skaffe hvis det er interessant. Der var'n: http://www.batmagasinet.no/artikkel/fra-gammelt-til-nytt http://www.maritim-dataservice.net/index.php?act=viewDoc&docId=2 Redigert 29.Juli.2016 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Faxen Svart 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 Krogsrud Marineservice... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Sverre--- Svart 29.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2016 (redigert) Takker for svar! Har sett at Arne er i båthavna sent og tidlig, så jeg får starte med å høre med ham når vi kommer hjem fra ferie. Den artikkelen fra Båtmagasinet hadde jeg helt glemt. Takk for påminnelsen! Kanskje den karen kan få noen av instrumentene mine til å kommunisere bedre :) Redigert 29.Juli.2016 av Sverre--- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.