Martin01 Startet 29.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2016 (redigert) Hei! Jeg har en mercury 40 hk 3 cyl 4 takt. I dag begynte denne å pipe uten stopp, når jeg skrur på tenningen piper den et par sekund som vanlig men når jeg starter den så piper den hele tiden. Hva kan dette være? Sisst måned tok spenningsregulatoren fyr, dette fikset vi, men ødela en tempratursensor til kjølingen... dette fikk vi brukt fra ebay. Den fungerte noen timer før den ikke ville mer. Takk for svar:) Hilsen en som vil ut i båt snart;) Redigert 29.Juli.2016 av Martin:) (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 1.August.2016 Link til dette innlegget Svart 1.August.2016 Beskriv presist hva som skjer og hva som er ødelagt. Er det f.eks. bare temp-sensor som er gåen? Ofte er det en bryter med to ledninger. Søk på internett etter motortype og "beep codes". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.